1. מפחיתה לחץ.
מתח נפשי ופיזי לגרום רמות גבוהות של הורמון הלחץ קורטיזול. זה מייצר רבים של השפעות מזיקות של מתח, תופעות אלה יכולות לקדם דיכאון וחרדה, להגביר את לחץ הדם ולתרום עייפות וחשיבה מעונן.

 

2. מפחיתה חרדה ונטיות לפניקה.
סימפטומים של הפרעות חרדה, כגון פוביות, חרדה חברתית, מחשבות פרנואידיות, התנהגות אובססיבית-קומפולסיבית והתקפות פאניקה מדיטציה עשויה גם לסייע בשליטה על חרדות הקשורות לעבודה בסביבות עבודה בלחץ גבוה.

3. שיפור הדימוי העצמי ותחזית חיובית יותר על החיים.
מחקרים הראו שאנשים אלה שעברו מדיטציה הראו שינויים ניתנים למדידה בפעילות בתחומים הקשורים לחשיבה חיובית ולאופטימיות, ובקיצור טוב למורל שבסביבת עבודה 

4. מדיטציה היא כמו הרמת משקולות עבור טווח הקשב.
זה עוזר להגדיל את כוח הסיבולת של תשומת הלב שלך. לדוגמה מחקר שהראה כי עובדי משאבי אנוש, אשר נוהגים לתרגל מדיטציית תשומת לב, התמקדו במשימה ארוכה יותר. עובדים אלה זכרו גם פרטים על משימותיהם טוב יותר מעמיתיהם שלא עסקו במדיטציה. יתר על כן, סקירה אחת הגיעה למסקנה כי מדיטציה עשויה אפילו להפוך דפוסים במוח שתורמים לתשומת לב נודדת, מדאיגה וענייה.

5. בזמן המדיטציה עשויים לגדול רגשות חיוביים ופעולות כלפי עצמך ואחרים. הסיבה שמדיטציה מפחיתה תחושות שליליות ומעלה רגשות חיוביים היא מאחר והיא מעלה את רמת המולטנין ומנגד מפחיתה את רמות הקורטיזול והאלדוסטרון

 
6. התמכרויות.
 המשמעת הנפשית שאתה יכול לפתח באמצעות מדיטציה עשויה לעזור לך לשבור תלות על ידי הגדלת השליטה העצמית שלך ואת המודעות של גורמים להתנהגויות ממכר. מחקרים הראו כי מדיטציה עשויה לעזור לאנשים ללמוד להפנות את תשומת הלב שלהם, להגדיל את כוח הרצון שלהם, לשלוט ברגשות שלהם ובדחפים. הפסקת סיגריה מישהו? (;

7.  שיפור הבריאות הגופנית על ידי הפחתת המתח על הלב ולחץ הדם המדיטציה נראית כמשפיעה על לחץ הדם על ידי הרפיה של אותות העצבים המתאמים תפקוד לב, מתח בכלי הדם ותגובת "תקוף או ברח" המגבירה את הערנות במצבי לחץ

 


 

כמה מחקרים ומאמרים כבר נעשו על העולם הזה ששמו 'מדיטציה'

ובשביל לגשת למדיטציה לא נדרש שום ידע מוקדם על עולם זה

לסמוך שההנחייה שלי כבר תעשה את העבודה, ההנחיה והמוזיקה הנכונה

המטרה שלי היא להביא אנשים לתפקוד מלא, מפוקס ומבסוט.
 
 

- המדיטציה אורכה כחמישים ד' 

- ניגע קצת ב'מודעות' ככה שכאשר אנחנו נלחצים או כועסים

לא יתאפשר לחוויה להשתלט עלינו באמצע החיים ונמשיך לתפקד נכון 

- בטרם 'יציאה' למדיטציה אנו נעבור קצת על טכניקות ומודעות לנשימה

ככה שיהיו לכם כלים פרקטים ליישם ביומיום גם כשאני לא שם איתכם

 

 

 

 

 

 

תשאירו פרטים כאן למעלה ותהיו בעניינים עם 'בחזרה למקור' |תרשמו ליוטיוב ותעקבו באינסטגרם 
טלפון: 052-5543759    |    Backtosource@walla.co.il

שלח

שם:

This field is required.

Thank You!

The form has been successfully sent.

טלפון:

This field is required.

דוא"ל:

 

הזמנה ליצירת קשר

   ניתן לקבוע מפגשים אישיים ומפגשים קבוצתיים

לפרטים נוספים והזמנות השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

לכל שאלה:

This field is required.

אתר זה נבנה ע"י קידום פלוס בניית אתר לעסקים